EN LÖRDAGKVÄLL

YOOOO HOOOE

Gårdagskvällen för mig blev i kista med shopping, mat och bio. Såg 2012 och jag måste säga, se den för den var bra! Träffade madde där inne också både innan och efter min bio startade, hon såg New Moon och var helt förälskad så troligtvis var den också väldigt bra!

Ikväll då, vad har trion för sig en kväll som denna? Jo det är ju rock fest i sigtuna som vi alla kunde varit på men nej, madde är den enda som ska dit nu verkar det som, jag själv ska till väsby istället och hänga där med lite handbolls geeks och jessica spelar match inne i stan :-) but who knows maybe baby kanske vi träffas ändå?

Lite tråkigt inlägg kanske men what to do? de blir bättre! PUSS /Ju


Kommentarer
Postat av: jessica

du kan va HOE ;)

2009-11-29 @ 15:48:17
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0