,- första advent


Dudes, tänkte haka på & skriva lite jag med. jag gjorde typ same same som M.. åkte till väsby och köpte grejer till mig själv. jag borde inte få gå lös i ett shoppingcenter! nästa helg ska jag iaf ta itu med julklappsbestyren och ENBART tänka på vad jag ska köpa till andra, inget annat.

julkänslan är väl inte riktigt på plats ännu, trots att julskivan rullar i stereon och mams bakar lussebullar. prat om julafton blir nästan bara jobbigt, för att vi inte riktigt vet vad vi ska göra och då blir det mycket irriterande känslor. jag tog mig därför ur köket och satte mig här istället. ikväll blir det nog till att kolla på ett styckes triomedlems match. Rosers spelar match, men jullan sitter dock fortfarande på läktaren så får sällskap iaf!

Madde var ju på ferre igår som ni läste i tidigare inlägg. hoppas de hade roligt! jag skulle ha åkt dit, men det blev problem och jag kom inte dit. det var väldigt synd, för rock-tema skulle ju bara ha varit AWESOME!

SOME OTHER TIME MAYBE, SOME OTHER TIME ;)
detta var allt från mig, see you later!
/ Je, (YEAH)


Kommentarer
Postat av: Anna

jag sitter också på läktaren? :p

2009-11-29 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0