mollan och finky goes down


tss trollan och dinky, ni kan ju gå och sova! tror ni verkligen att er duoblogg är bättre än våran? skulle inte troooo dee! okej, "dagens outfitta" i all ära. men vi har best of the week. och självklart är det jag och madds som är best of the week! what up dooooog?! dawg dawg dawg.


suck on thaaat biatchees!

 

(okej, för att visa mitt vänliga jag; ja ni var saknade i skolan under campen)
men bortsett från det. tjejer, jääävlar va taggad jag är på studentskiva!
fucking E L I T

 

jag vet att jag bara svamlar nu, men ville bara visa att vi lever och att vi är the best of the best egentligen.

PoK

Myran, Jessan - you name it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0