Jessan spelar JSM

Tjoo bloggen

Idag är det ingen vanlig dag för idag ska min trogna kompanjon Jessica Karlsson spela steg 1 på JSM. Det är hennes sista år som JSM spelare så jag hoppas dett det går super för henne. Imorn ska jag och Finky Kinky (kanske även Malin om hon inte jobbar) dra och kolla på en match. Det kommer att bli min första handbollsmatch jag ser, yeeeey ska bli as kul:D Nää nu ska jag dra mig härifrån bloggen för nu ska jag duscha, fixa mig för att sen dra tin till stan med familjen och se på muiskalen we will rock you med Queen. Innan blir det en middag som jag hoppas är riktigt god. See you later aligator:D



hahaha vilken rolig bild, kolla minerna hahahhaha

Kommentarer
Postat av: Finkeeey

Gullungar!!!! <3

2010-09-20 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0