hola chica


YOOO JULLANBABE!

har du det bra ellää? själv sitter man just nu framför datorn, har precis ätit frukost. tänka sig, vi har fått sovmorgon idag! eller iaf vi i damlaget. vi tog en tripp till Avesta igårkväll, spöade några norrlänningar (inte din johanna dock) och kom sen hem runt ett. så idag får jag fixa håret ordentligt och vara fin hihi.

för övrigt har hösten verkligen börja komma här. du går fortfarande i shorts eller? lyllos dig som kommer att missa den kallaste vintern i Sverige på 1000 år. mmm, va jag längtar... men har jag tur så kommer jag få min drömjacka om jag är snäll hihi. den var liiiite dyr, men jag kan ju dra för mamsen typ att jag kommer frysa ihjäl om jag inte har en riktig jacka. när blir det kallt för dig där borta då?

duuude, igår gick jag på toaletten i skolan. (okej, det där lät ju som extremt onödig information.) men jag gick inte på vilken toa som helst; SUNDSVALL-TOAN! haha, då tänkte jag på dig min kära brutus. det var typ två år sen vi sprang runt som två töntar och var helt till oss, men ändå känns det inte så länge sen hihi.

nää, det här var bara lite random. fortsätt ha det grymt tills vi hörs sötan!



MÅNGA PUSSAR FRÅN MIG TILL DIG TJEJEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0