imorgon...


... jag imorgon bär det av.
madde drar till det vackra thailandet i typ ... läänge. när hon kommer hem kommer hon vara negerbrun och riktigt jävla fit. lucky her.. ;)

så det blir en duo ett tag framöver. kommer kännas tomt utan maddebus i skolan. väldigt tomt. så vad ville jag ha sagt med detta då? jo, just att JAG KOMMER SAKNA DIG MIN LILLA PINGLA! så gryymt mycket! men jag hoppas att du får det jätteskoj därborta med dina simmarkompisar. can't wait until your back so you can tell us everything!

miss you already babe!
men lycka till sötan!

/Je


Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅåå kommer sakna min trio hur mkt som hellst. Uppdatera bloggen ofta så jag får veta vad ni håller på med och jag uppdaterar min:P

2010-03-02 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0