live from france!!!


hej people! (jullan in tha States)

nu är vi i frankrike baaaaabe! solar, steker och smeker. hur har du det där borta bland småbarnen? själv har vi det himla bra faktiskt. saknar sista delen av trion en smula bara... men livet går vidare ändå aight!

idag har jessica varit nära att missa planet men hon kom hit ändå. madde satt i kö på motorvägen så att hennes bror höll på att missa planet till Sverige, svettigt! men nu är vi båda här i maddes lilla krypin. solat och badat har vi gjort, madde är stekbrun och jessica har bara blivit rosa. har ätit en delicious middag och precis fått even more delicious chokladmousse. peerfa!

vi hörde att du börjar bli tjock? sköööööönt! ät på ba´. cheese sticks, pizza, hamburgare, bullar med gegga på... vattnas det i munnen va? jaaa, du får gå till köket och kolla i kylskåpet. HELT OK!

vi hade ju då tänkt att vi skulle chitchatta lite på den här bloggen dårå, nu när du är sååååå låååångt booortaaa. och du får självklart göra detsamma! glömt bort lösenordet? det är lugnt, maddsen hade också gjort det!
för att citera madde: "nu avrundar vi" ... *grisljud*

... såå nu avrundar vi! ha det fortsatt gott och ät kött! puss och kram från dina favoritdvärgar!
Kexet och Kakan
(Vi saknar dig Bullen)






titta vad lång jag har blivit sen du åkte hihi!

Kommentarer
Postat av: julia

Asså åhhhhhh hur underbart ser inte ni ut att ha det då? :D jättefina bilder!



med mig är det heltok, jag är sjuk eller börjar bli... är i alla fall jätteförkyld vilket inte är så kul men äta kan man ändå va? Hahhahaha för äter det gör jag och jag gillar de, super god mat här också :D



jag har icke glömt lösenordet för de är ditt gamla pea namn va jessan????? :D se till att uppdatera denna blogg nu så jag får lite inside kexet och kakan information :D skulle vara gött!



Ha det så bra och sköt om er, båda! <3

2010-08-04 @ 06:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0