från france till USA


Heej Jullan!
din favoritjessan här. hur har du det där borta? jag har förstått att du varit och campat. ruuuuligt! men jag menar, det kan ju inte ha varit samma sak utan mig, och rävsta, och mysbänken. haha! if you know what I mean. nej men hoppas du har det jättebra! vad vi har gjort de senaste dagarna kan du ju läsa i Maddes inlägg nedanför. massa skoj har vi haft iaf, och du skulle älska att vara här!

vi gjorde ju de franska gatorna osäkra häromdan. med lite rosévin (sånt du gillar hihi), sangria och annat så var man på topp! vi satt dessutom och suktade på en snygg jävla bartender. oj va du skulle ha digga det asså. när vi cyklade hem så var madde så koncentrerad på ett nöjesfält på högersida (plus att hon var en aning lullig ..) så hon prejade bort mig från vägen. men det är en annan historia haha!

stekt är väl det mesta vi gjort. kanske är det tur att inte du är här, för då hade du säkert sett ut som en neger! det kanske du redan gör förresten. G RYMT isåfall! jag och madde är brunare än de flesta på beachen, skön jävla grej. vi har dessutom skaffat oss lite stekarolja så snart ser vi ut som fredric hoho!

 

det har även varit på tal om att vi skulle åka till något vattenland. jag har sett bilder på det och damn, du skulle säkert älska det! din lilla äventyrare. rutschkanor som är typ enorma verkar de vara. dock valde vi att spara det. kanske till nästa gång. då vi båda åker hit och vi är här alla tre.

 

shopping har det dessutom blivit en hel del. jag hittade typ allt på en och samma dag. men vi har någon marknad och så kvar, så kanske blir det något mer. kanske kommer jag inte komma hem med allt. övervikt kanske? vi får helt enkelt se tihi.

 

men hoppas du har det super och njuter utav bara fan!
jag skickar en bamsekram till dig.

PoK baby



Kommentarer
Postat av: julia

Tack för inlägget! forstätt med det, loooove it. ni verkar ha det dunder bra! :) puss

2010-08-09 @ 04:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0