en torsdagsförmiddag


Hola mis amigas!


bad update har vi haft. sitter just nu i ljusgården med the girls of SPElit08 och väntar på att triomedlem nr 1, julia nielsen, ska inta arlandagymnasiet. jag är megahungrig så jag hoppas bruden kommer snart.

triomedlem nr 2 är dock sjukling. hoppas hon kryar på dig snartis! skönt för henne iaf att hon slipper göra IGU-provet idag. jag ser inte fram emot det, men samtidigt ska det bli skönt att ha det gjort. sooo, wish us luck!

time to eat.. soon... I hope..

/Je

Kommentarer
Postat av: madde

Nämen ser man på jag gör en Jessica och kommenterar!!!!!!!!

2009-12-10 @ 16:01:31
Postat av: julia

undra vem som läser våran blogg egentilgen? :p

2009-12-10 @ 21:05:46
Postat av: madde

jaa du, det är nog bara vi hahahah

2009-12-10 @ 21:56:37
Postat av: Mmmmmalin

Jag är en trogen läsare, älskar att läsa om vad ni gör om dagarna. Ni ät såååå coola :)

2009-12-11 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0